13 Haziran 2012 Çarşamba

Propaganda Salatası

Moskova’dayken sık gittiğimiz “Propaganda“ adında bir kafe vardı. Bu salatayı orda çok sık yerdik ve muhteşem yaparlardı. Geçen gün pazarda Reyhanı görünce aklıma geldi. Hemen aldım fakat Tarhun otunu bulamadım, her zaman olmuyor arada bir rastlıyorum. Ama ben yinede yaptım:).  Sizlerle de paylaşmak istedim. Söylemeden geçemeyeceğim Sevgili arkadaşım Mine bu salatayı harika yapardı. Onu aradım ve unuttuğum bir şey var mı diye teyit ettim:)). Kendisinin inanılmaz bir damak tadı vardır.  Beğeneceğinizi umuyorum. Çok lezzetli değişik bir tat.


Malzemeler:
1 demet reyhan
Yarım demet tarhun otu
7-8 tane cherry domates
Yarım cay bardağı balsamik sirke
Zeytinyağı
Tuz

Yapılışı:
Reyhanı güzelce yıkayalım ince ince kıyalım.
Tarhunu da güzelce yıkayalım doğrayalım.
Domatesleri dörde bölelim.
Hepsini salata kabımıza alalım üzerine balsamik sirke, tuz ve zeytinyağını ekleyelim. (damak zevkinize göre balsamik sirkeyi az ya da çok koyabilirsiniz)


Afiyet olsun.

Sevgiyle kalın:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder